JavaScript prawdopodobnie jest wyłączony.
Jest on wymagany do bezproblemowej pracy witryny. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj .

Reklamacje

Gwarancja i reklamacje

Okres gwarancji liczony jest od daty otrzymania towaru przez konsumenta. Na towary  udzielana jest 24-miesięczna gwarancja, podobnie jak w tradycyjnym sklepie. Sprzedawca odpowiada za wady towaru, które ma on przy odbiorze przez kupującego lub, które pojawią się w okresie gwarancyjnym. Nie dotyczy to wad spowodowanych w wyniku niedbałego lub niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia mechanicznego. Przy praniu i czyszczeniu bielizny przestrzegaj określonych przez producenta instrukcji w postaci symboli na metkach.

Reklamację można złożyć drogą pocztową. Koszt odesłania towaru do sklepu pokrywa kupujący, natomiast koszt przesłania go z powrotem do klienta pokrywa sklep. Prosimy o odpowiednie zapakowanie towaru, żeby w trakcie transportu nie doszło do dodatkowego uszkodzenia towaru. Zawsze należy załączyć opis wady i wypełnioną kartę reklamacyjną (dolna część dokumentu dostawy) i kontakt do siebie. Wszelkie reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, a o ich przebiegu powiadamiamy klienta.

Szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu/wymiany towaru są dostępne tutaj.

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 71 382 29 63

HOTLINE: 71 382 29 63

Copyright 2005-2017 © ASTRATEX s.r.o. webdesign: PeckaDesign | Eshop Netdirect Shopcentrik | Servicing by Programia.cz

Wszystkie biustonosze -20 %.
plavky 2017