Data: 18.5.2016
Wszystko o zakupach
Darmowa dostawa
- Darmowa wysyłka w przypadku zamówień o wartości ponad 249 zł
Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym znajdują się w naszym magazynie. Dzięki temu możemy je wysłać od razu po złożeniu zamówienia. Zamówienia przyjęte przed godziną 12:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia przyjęte po 12:00, wysyłamy następnego dnia roboczego.
Wybierz kombinację dostawy i sposobu płatności, która najbardziej Ci odpowiada. Jakie możliwości masz do wyboru?
Sposoby dostawy
Za pobraniem: 14,99 zł
- Zamówiony towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Twój kurier, zazwyczaj rano przed dostarczeniem towaru, skontaktuje się z Tobą telefonicznie i z góry ustali z Tobą czas oraz miejsce przekazania przesyłki.
- Towar zostanie doręczony w kolejnym dniu roboczym od wysłania przesyłki. W razie przyjęcia zamówienia do godz. 12.00 wysyłamy towar jeszcze tego samego dnia, zamówienia przyjęte po godz. 12.00 zaś realizujemy następnego dnia. Termin ten wynika z założonych przez spółkę kurierską czasów dostawy.
- W momencie wysłania towaru otrzymasz na adres e-mail informacje o wysyłce wraz z numerem paczki.
Za pobraniem: 14,99 zł
- Zamówienia przyjęte przed godziną 12:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia przyjęte po 12:00, wysyłamy następnego dnia roboczego.
- Szacowany czas dostawy wynosi do kolejnego dnia roboczego od wysyłki. Jest on oparty na przypuszczalnym terminie dostawy firmy transportowej.
- Dokładna godzina dostawy jest trudna do określenia z wyprzedzeniem.
- Towar zostanie doręczony Państwu przez kuriera DPD. Kurier, zazwyczaj rano przed dostarczeniem towaru, skontaktuje się z Państwem telefonicznie, w celu uzgodnienia czasu i miejsca przekazania przesyłki. Prosimy, abyście byli Państwo przygotowani do odebrania towaru, przewoźnik nie może czekać.
- Kontakt DPD (obsługa klienta): 801 400 373
Za pobraniem: 14,99 zł
- Zamówienia przyjęte przed godziną 12:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia przyjęte po 12:00, wysyłamy następnego dnia roboczego.
- Szacowany czas dostawy wynosi do kolejnego dnia roboczego od wysyłki. Jest on oparty na przypuszczalnym terminie dostawy firmy transportowej.
- Dokładny czas dostawy jest trudny do określenia z wyprzedzeniem.
- Towar zostanie doręczony Państwu przez kuriera InPost. Kurier, zazwyczaj rano przed dostarczeniem towaru, skontaktuje się z Państwem telefonicznie, w celu uzgodnienia czasu i miejsca przekazania przesyłki. Prosimy, abyście byli Państwo przygotowani do odebrania towaru, przewoźnik nie może czekać.
- Kontakt InPost (Kurier): 722 444 000
Za pobraniem: 14,99 zł
- Zamówiony towar będziesz mógł odebrać o dowolnej porze w samoobsługowym terminalu Paczkomat, obsługiwanym przez spółkę transportową InPost.
- Twoja przesyłka będzie przechowywana w skrytce Paczkomatu przez okres 48 godzin. Jeśli nie odbierzesz jej w tym terminie, zostanie przewieziona do Punktu Obsługi Paczek, gdzie będzie przechowywana przez kolejne trzy dni. Jeśli w tym czasie również nie zostanie odebrana, zostanie zwrócona do nas. O ruchu przesyłki dostawca będzie Cię informował SMS-em. Za pobraniem w Paczkomacie nie można płacić gotówką. W paczkomatach, które mają zainstalowany terminal płatniczy (oznaczonych na mapie na żółto) możesz zapłacić kartą płatniczą. Pozostałych płatności za pobraniem należy dokonywać poprzez PayByLink, które otrzymasz od spółki InPost.
- Towar będzie doręczony do jednego–dwóch dni roboczych od wysyłki. W razie przyjęcia zamówienia do godz. 12.00 wysyłamy towar jeszcze tego samego dnia, zamówienia przyjęte po godz. 12.00 zaś realizujemy następnego dnia. Termin ten wynika z założonych przez InPost czasów dostawy.
- W momencie wysłania towaru otrzymasz na adres e-mail informacje o wysyłce wraz z numerem paczki.
- Kontakt InPost Paczkomaty 24/7: 801 400 100
Sposoby płatności
- Bardzo wygodny sposób płatności. Dzięki płatności kartą oszczędzasz czas i pieniądze!
- Za zamówienie możesz zapłacić za pomocą karty płatniczej, która musi mieć aktywną usługę płatności przez internet.
- Należność będzie natychmiast widoczna na naszym koncie, w związku z czym od razu będziemy mogli wysłać paczkę.
- Płatność za pośrednictwem systemu płatniczego PayU.
- Przed dokończeniem składania zamówienia podaj bezpośrednio w koszyku dane z Twojej karty.
- Wygodny, szybki i bezpieczny przelew bankowy online. Dane w Twojej internetowej bankowości zostaną wypełnione automatycznie.
- Gdy transakcja będzie autoryzowana, płatność przebiegnie momentalnie, a towar wyślemy Ci najpóźniej następnego dnia roboczego.
- BLIK to szybka i bezpieczna płatność specjalnym kodem.
- Po wyborze płatności przeniesiemy Cię na stronę płatności BLIK.
- Aby zdobyć kod, wystarczy zalogować się do swojej aplikacji bankowej.
- Płacisz kurierowi za paczkę przy jej odbiorze. Płatność za pobraniem jest możliwa jedynie w gotówce, nie ma możliwości płatności kartą.
- Dzięki usłudze Google Pay można płacić online również bez podawania danych płatniczych.
- Google Pay zamiast rzeczywistego numeru karty wysyła do sprzedawcy numer wirtualnego rachunku, Twoje dane płatnicze zatem pozostają absolutnie bezpieczne.
- Aby dokonać płatności online, należy mieć zapisaną kartę na swoim koncie Google albo w przeglądarce Google Chrome.
- Zapoznaj się również z innymi informacjami o Google Pay.
- Największą zaletą usługi Apple Pay jest weryfikacja biometryczna każdej płatności na iPhonie za pomocą Touch ID, Face ID albo Apple Watch.
- Przy zakupach online nie musisz wpisywać kodu autoryzacyjnego SMS, który podczas płatności za pomocą telefonu trudno się przepisuje. Każda transakcja Apple Pay jest bowiem powiązana z unikatowym kodem, który jest generowany podczas weryfikacji biometrycznej na iPhonie albo Apple Watch.
- To zabezpieczenie nie tylko jest przyjazne dla użytkownika, lecz także zgodne z wymogami prawnymi w obszarze bezpieczeństwa płatności oraz z regulaminem spółek specjalizujących się w technologiach płatniczych Visa i Mastercard.
- Więcej na temat Apple Pay dowiesz się w serwisie internetowym Apple.
Uszkodzona przesyłka
Bez względu na to, jaki sposób dostawy wybierzesz, może się zdarzyć, że paczka nie dotrze w 100% dobrym stanie. Jak postępować w takim przypadku?
- Przesyłkę należy zawsze sprawdzić wizualnie i jeżeli są widoczne oznaki uszkodzenia mechanicznego, odmówić jej przyjęcia.
- Jeśli to możliwe, otwórz przesyłkę w obecności osoby dostarczającej (kuriera).
- Jeśli paczka wykazuje oznaki uszkodzenia, należy natychmiast złożyć reklamację.
- Jeśli odbierzesz paczkę z oznakami uszkodzenia nie zgłaszając zastrzeżeń, a następnie je zauważysz, możliwości uznania reklamacji uszkodzenia mechanicznego będą ograniczone.