713 822 963 (8.00 - 17.00) 713 822 963 (8.00 - 17.00)

713 822 963 (8.00 - 17.00) POTRZEBUJESZ POMOCY? 713 822 963 (8.00 - 17.00) (8.00 - 17.00)

Brafitting
Do darmowej dostawy brakuje XXX zł (9999,- Kč)
MENU

Dostawa i płatność

Data: 9.8.2017

  • Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym znajdują się w naszym magazynie.
  • Darmowa wysyłka w przypadku zamówień o wartości ponad 199 zł
  • Dostawa do kolejnego dnia


Sposób dostawy


dpd
  • Koszt dostawy w wypadku płatności z góry wynosi 13,99 zł, w wypadku płatności za pobraniem zaś 16,99 zł
  • Zamówiony towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Twój kurier, zazwyczaj rano przed dostarczeniem towaru, skontaktuje się z Tobą telefonicznie i z góry ustali z Tobą czas oraz miejsce przekazania przesyłki.
  • Towar zostanie doręczony w kolejnym dniu roboczym od wysłania przesyłki. W razie przyjęcia zamówienia do godz. 12.00 wysyłamy towar jeszcze tego samego dnia, zamówienia przyjęte po godz. 12.00 zaś realizujemy następnego dnia. Termin ten wynika z założonych przez spółkę kurierską czasów dostawy.
  • W momencie wysłania towaru otrzymasz na adres e-mail informacje o wysyłce wraz z numerem paczki.

Kontakt DPD: 801 400 373



Paczkomat (InPost)
  • Koszt dostawy w wypadku płatności z góry wynosi 9,99 zł, w wypadku płatności za pobraniem zaś 12,99 zł.
  • Zamówiony towar będziesz mógł odebrać o dowolnej porze w samoobsługowym terminalu Paczkomat, obsługiwanym przez spółkę transportową InPost.
  • Twoja przesyłka będzie przechowywana w skrytce Paczkomatu przez okres 48 godzin. Jeśli nie odbierzesz jej w tym terminie, zostanie przewieziona do Punktu Obsługi Paczek, gdzie będzie przechowywana przez kolejne trzy dni. Jeśli w tym czasie również nie zostanie odebrana, zostanie zwrócona do nas. O ruchu przesyłki dostawca będzie Cię informował SMS-em. Za pobraniem w Paczkomacie nie można płacić gotówką. W paczkomatach, które mają zainstalowany terminal płatniczy (oznaczonych na mapie na żółto) możesz zapłacić kartą płatniczą. Pozostałych płatności za pobraniem należy dokonywać poprzez PayByLink, które otrzymasz od spółki InPost.
  • Towar będzie doręczony do jednego–dwóch dni roboczych od wysyłki. W razie przyjęcia zamówienia do godz. 12.00 wysyłamy towar jeszcze tego samego dnia, zamówienia przyjęte po godz. 12.00 zaś realizujemy następnego dnia. Termin ten wynika z założonych przez InPost czasów dostawy.
  • W momencie wysłania towaru otrzymasz na adres e-mail informacje o wysyłce wraz z numerem paczki.

Kontakt InPost (Paczkomaty): 801 400 100



Poczta Polska
  • Koszt dostawy w wypadku płatności z góry wynosi 14,99 zł, w wypadku płatności za pobraniem zaś 17,99 zł.
  • Zamówiony towar jest dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej. Jeśli doręczyciel nie zastanie Cię pod podanym adresem, zostawi w Twojej skrzynce pocztowej zawiadomienie o pozostawieniu przesyłki w oddziale Poczty Polskiej. Okres przechowania paczki na Twojej poczcie wynosi 7 dni. Jeśli w tym czasie nie odbierzesz przesyłki, po upływie tego okresu doręczyciel skontaktuje się z Tobą po raz drugi. Następnie paczka będzie przechowywana przez kolejne siedem dni. Jeśli w tym czasie znów nie odbierzesz przesyłki, zostanie ona zwrócona przez pocztę do nadawcy.
  • Towar będzie dostarczony do 2–4 dni roboczych od wysyłki. W razie przyjęcia zamówienia do godz. 12.00 wysyłamy towar jeszcze tego samego dnia, zamówienia przyjęte po godz. 12.00 zaś realizujemy następnego dnia. Termin ten wynika z założonych przez Pocztę Polską czasów dostawy.
  • W momencie wysłania towaru otrzymasz na adres e-mail informacje o wysyłce wraz z numerem paczki.

Kontakt Poczta Polska: 438 420 600

Uszkodzona przesyłka

  • Przesyłkę należy zawsze sprawdzać wizualnie i jeżeli są jakieś oznaki uszkodzenia mechanicznego, odmówić jej przyjęcia.
  • Jeśli to możliwe otwórz przesyłkę w obecności osoby dostarczającej (kuriera).
  • Jeśli paczka wykazuje oznaki uszkodzenia, należy natychmiast złożyć reklamację.
  • Jeśli odbierzesz paczkę z uszkodzeniem, nie zgłaszając zastrzeżeń, a następnie zauważysz oznaki uszkodzenia, możliwości uznania reklamacji uszkodzenia mechanicznego będą ograniczone.

Sposób płatności


Sposób płatności możesz wybrać pod koniec procedury składania zamówienia. Astratex.pl oferuje następujące sposoby płatności za towary:

Karta płatnicza online

  • Bardzo wygodny sposób płatności. Dzięki płatności kartą oszczędzasz czas i pieniądze!
  • Za zamówienie możesz zapłacić za pomocą karty płatniczej, która musi mieć aktywną usługę płatności przez internet.
  • Należność będzie natychmiast widoczna na naszym koncie, w związku z czym od razu będziemy mogli wysłać paczkę.
  • Płatność za pośrednictwem systemu płatniczego PayU.

Natychmiastowa płatność przelewem bankowym

  • Wygodny, szybki i bezpieczny przelew bankowy online. Dane w Twojej internetowej bankowości zostaną wypełnione automatycznie.
  • Gdy transakcja będzie autoryzowana, płatność przebiegnie momentalnie, a towar wyślemy Ci najpóźniej następnego dnia roboczego.

Płatność za pobraniem

  • Płacisz kurierowi za paczkę przy jej odbiorze. Płatność za pobraniem jest możliwa jedynie w gotówce, nie ma możliwości płatności kartą.

Płatność przelewem

  • Jeśli wybrałeś płatność przelewem, po ukończeniu procedury zamówienia otrzymasz niezwłocznie wszystkie potrzebne dane e-mailem. Płatności dokonaj w Twoim banku albo za pomocą systemu płatności internetowych.
  • Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy natychmiast po zaksięgowaniu

prezenty