713 822 963
MENU

Najczęściej zadawane pytania


Data: 27.11.2017

Najczęściej zadawane pytania

Wybierz kategorię, której dotyczy Twoje zapytanie i sprawdź najczęściej zadawane pytania.

STATUS & DOSTAWA ZAMÓWIENIA
Nie dotarło do mnie potwierdzenie o przyjęciu zamówienia. Jak sprawdzę, że wszystko jest w porządku?
E-mail z potwierdzeniem zamówienia wysyłamy automatycznie po dokończeniu procesu składania zamówienia. Jeśli mimo wszystko e-mail do Ciebie nie dotarł lub nie masz pewności, że wszystko przebiegło poprawnie, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta telefonicznie pod numerem 713 822 963 lub napisz do nas na info@astratex.pl.
Chcę zapłacić przelewem bankowym, ale nie dotarły do mnie dane do płatności. Co mam robić?
Dane dotyczące płatności znajdziesz w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia. Numer rachunku do płatności to: PL49103015080000000819846000. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące płatności, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta telefonicznie pod numerem 713 822 963 lub napisz do nas na info@astratex.pl.
Płatność kartą nie została zrealizowana. Co mam robić?
Do płatności możesz wrócić później. Po zakończeniu swojego zamówienia, wyślemy Ci wiadomość e-mail potwierdzającą jego przyjęcie. E-mail zawiera również link, który przekieruje Cię z powrotem do bramki płatniczej i pozwoli na dokończenie płatności. Jeśli posiadasz u nas konto użytkownika i złożyłeś/aś przez nie zamówienie, możesz również dokonać płatności z przeglądu zamówień po zalogowaniu.
Jak mogę sprawdzić, kiedy dokładnie paczka do mnie dotrze?
Po przekazaniu przez nas przesyłki z Twoim zamówieniem kurierowi, wyślemy Ci maila informacyjnego z numerem śledzenia przesyłki. Paczkę możesz śledzić online i sprawdzić kiedy kurier dostarczy ją do Ciebie na stronie internetowej wybranego przewoźnika (lub klikając na link w tym mailu).
Co mam zrobić, gdy paczka dotrze uszkodzona?
Jeśli w chwili doręczenia paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, nie przyjmuj jej. Jeśli to możliwe, otwórz ją w obecności kuriera i sprawdź jej zawartość. Jeśli towar będzie uszkodzony, należy natychmiast zgłosić reklamację. Jeśli przyjmiesz przesyłkę, a uszkodzenie odkryjesz później, przewoźnik może odrzucić reklamację. W każdym przypadku zalecamy kontakt z naszą Obsługą Klienta pod numerem 713 822 963 w godzinach od 8 do 17 w dni robocze. Nasi specjaliści ocenią z Państwem sytuację i zalecą właściwy sposób postępowania.
KODY ZNIŻKOWE & BONY PODARUNKOWE
Czym jest kod zniżkowy i do czego służy?
Kod zniżkowy, który składa się z kilku liter i cyfr, obniża cenę Twojego zamówienia. Zniżkę możesz wykorzystać poprzez wpisanie kodu zniżkowego w odpowiedniej rubryce w koszyku. Jeśli wykorzystasz kod, cena zamówienia obniży się o konkretną wartość procentową lub kwotę.

W ramach jednego zamówienia można zastosować maksymalnie jeden kod zniżkowy.
W jaki sposób mogę otrzymać kod zniżkowy?
Kody zniżkowe publikujemy w ramach akcji reklamowych na naszej stronie internetowej i na naszych profilach w mediach społecznościowych lub wysyłamy je do klientów w regularnej komunikacji drogą e-mailową, dlatego warto subskrybować nasz newsletter. Kod zniżkowy na produkty z naszej oferty możesz również otrzymać w ramach podziękowania za zakupy w sklepach internetowych naszych Partnerów, podczas akcji zakupowych organizowanych przez lifestylowe magazyny lub za pośrednictwem influencerów, z którymi współpracujemy.

Każdy z kodów ma swoją specyfikę, dlatego uważnie czytaj warunki ich stosowania (rodzaj produktów, minimalna wartość zamówienia, tylko na produkty nieprzecenione itd.)
Czym jest bon podarunkowy i do czego służy?
Bon podarunkowy to voucher do wykorzystania w naszym sklepie internetowym. Może być w formie drukowanego lub elektronicznego bonu, a kwota, która jest na nim podana zostanie automatycznie odliczona od wartości zamówienia. Na bonie podarunkowym znajduje się unikatowy kod, który należy wprowadzić w koszyku podczas składania zamówienia. Jego wartość jest niepodzielna, dlatego całą kwotę należy wykorzystać za jednym razem. To oznacza, że jeśli wybierzesz produkty za niższą kwotę niż wartość bonu podarunkowego, niewykorzystane środki przepadną. To by była wielka szkoda, dlatego zawsze lepiej jest lekko przekroczyć jego limit niż stracić część środków.

W jednym zamówieniu można wykorzystać maksymalnie 5 bonów podarunkowych.
Czy na zakup bonu podarunkowego mogę wykorzystać kod zniżkowy?
Niestety nie, kodów zniżkowych nie można wykorzystać na zakup bonów podarunkowych.
Gdzie mogę zrealizować kod zniżkowy i bon podarunkowy?
Okienko, w którym należy wprowadzić kod zniżkowy lub kod znajdujący się na bonie podarunkowym znajdziesz w 1. kroku - w koszyku pod podsumowaniem zamówienia. Po wprowadzeniu kodu należy kliknąć przycisk "ZASTOSUJ". W jednym zamówieniu możesz wykorzystać tylko jeden kod zniżkowy. Zarówno kody jak i bony podarunkowe są czasowo limitowane, a po wygaśnięciu ich ważności stają się nieaktywne. W przypadku zwrotu lub reklamacji towaru nie dochodzi do odnowienia ważności kodów zniżkowych ani bonów podarunkowych.
Czy mogę wykorzystać kod zniżkowy lub bon podarunkowy na zakup produktów objętych promocją lub nowości?
Niektóre kody zniżkowe można wykorzystać na cały nasz asortyment. Inne dotyczą tylko wybranego rodzaju towaru, wówczas nie można ich wykorzystać na zakup produktów objętych promocją i nowości lub są ograniczone konkretną wartością kupowanego towaru. Dokładne warunki i termin ważności konkretnych kodów znajdziesz w grafice, w której umieszczony jest kod. Bon podarunkowy możesz wykorzystać na cały asortyment bez żadnych ograniczeń.
Po złożeniu zamówienia przypomniało mi się, że mam niezrealizowany kod zniżkowy. Co teraz?
W takim przypadku skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta telefonicznie pod numerem 713 822 963 lub napisz do nas na info@astratex.pl. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i wysłane, nasi operatorzy wprowadzą kod zniżkowy do złożonego przez Ciebie zamówienia - to oznacza, że im prędzej przypomnisz sobie o niezrealizowanym kodzie zniżkowym, tym lepiej. Pamiętaj jednak, że w jednym zamówieniu możesz wykorzystać tylko jeden kod zniżkowy.
REKLAMACJE
Jaki jest okres gwarancji Waszych produktów?
Na cały asortyment udzielamy 24-miesięcznej gwarancji, która zaczyna się od momentu odebrania paczki. Jako sklep odpowiadamy za wszelkie wady towaru w momencie odbioru przesyłki lub te, które pojawią się w czasie trwania okresu gwarancyjnego. Gwarancja nie obejmuje wad, które wynikają z nieodpowiedniego i nieostrożnego obchodzenia się z towarem oraz uszkodzeń mechanicznych. Podczas prania i czyszczenia bielizny należy przestrzegać symboli znajdujących się na metce.
Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamowany towar możesz nam bezpłatnie przesłać za pośrednictwem Paczkomatów. Wystarczy wypełnić formularz na stronie szybkiezwroty.pl, gdzie po wypełnieniu podstawowych danych odnośnie zamówienia, zostanie wygenerowany kod nadania paczki. Reklamowany produkt należy dobrze zapakować, aby podczas transportu nie doszło do jego uszkodzenia. Do paczki włóż także list przewozowy, lub inny dokument zawierający numer zamówienia, z krótkim opisem wady produktu. O przebiegu Twojej reklamacji będziemy Cię informować, a jeśli reklamowany produkt zostanie wymieniony na inny, wyślemy Ci go bez dodatkowych kosztów.
Jak mogę sprawdzić, na jakim etapie znajduje się moja reklamacja?
Twoją reklamację rozpatrzymy do 30 dni od momentu odbioru przesyłki, a o jej przebiegu poinformujemy Cię mailowo. Jeśli chcesz wiedzieć, jaki jest status Twojej reklamacji lub chcesz się dowiedzieć, czy przesyłka do nas dotarła, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta telefonicznie pod numerem 713 822 963 lub napisz do nas na info@astratex.pl.
Mój produkt ma wadę, ale został już wyprany. Czy mogę go jeszcze reklamować?
Tak, możesz. Reklamacja dotyczy wszystkich wad, które zauważysz w trakcie 24-miesięcznego okresu gwarancyjnego.
ASTRATEX BODY
Czym są punkty Astratex?
Punkty Astratex to system lojalnościowy, który mogą wykorzystywać nasi zarejestrowani klienci. Punkty Astratex pozwalają na uzyskanie 8% wartości każdego zrealizowanego zamówienia jako rabat na kolejne zakupy. Oznacza to, że jeśli kupisz za 100 PLN, przyznamy Ci 8 PLN (8 punktów), które możesz wykorzystać przy kolejnych zamówieniach. Kwota zrealizowanego kuponu podarunkowego nie jest wliczana w tę sumę.
Kiedy przypiszą mi pieniądze (punkty) i ile czasu mam na ich wykorzystanie?
Pieniądze (punkty) zostaną przypisane po upływie 30 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia. Kwotę zgromadzoną w punktach możesz wykorzystać przez okres 6 miesięcy od przypisania.
W jakiej wysokości zostaną mi przypisane punkty?
Przypiszemy ci kwotę odpowiadającą 8% całkowitej wartości zakupionego towaru, który zachowasz. Jeśli zwrócisz towar, na który wykorzystałeś punkty, nie zostanie przypisana zwrócona kwota (wykorzystane punkty).
Jak mogę wykorzystać punkty?
Z pieniędzmi, które Ci przypiszemy w postaci punktów, możesz płacić za zakupy (lub ich część) wyłącznie w ramach naszego sklepu internetowego. Punkty możesz wykorzystać jedynie do zapłaty za towary, nie mogą być używane na pokrycie kosztów dostawy ani zakupu bonu podarunkowego. Punkty można zastosować już na pierwszym etapie koszyka zakupowego. Wartości punktów nie można wypłacić w gotówce.
Jak mogę sprawdzić stan punktów?
Punkty możesz sprawdzić w swoim koncie klienta, które możesz zobaczyć po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej. Punktów mogą używać tylko zarejestrowani klienci. Rejestracja zajmie tylko chwilę i przyniesie Ci wiele korzyści.
Mam już zamówienie w domu, ale nie widzę przypisanych punktów. Dlaczego?
W naszym sklepie internetowym masz 30-dniowy okres na zwrot towaru bez podawania przyczyny. Oznacza to, że czekamy, czy zdecydujesz się zatrzymać towar. Po upływie tego okresu, czyli około 30 dni kalendarzowych od dokonania płatności za zamówienie, odpowiednia kwota w postaci punktów pojawi się na Twoim koncie klienta. O przypisaniu punktów informujemy klientów także za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Czy mogę zastosować punkty do już zrealizowanego zamówienia?
Jeśli zapomnisz wykorzystać punkty podczas składania zamówienia, niestety nie jest możliwe ich późniejsze zastosowanie.
WYMIANA TOWARU
Czy zakupiony towar mogę wymienić?
Tak, oczywiście. Jeśli jakiś produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz go wymienić, możesz to zrobić w ciągu 30 dni od momentu odebrania przesyłki. Zwracane produkty dobrze zapakuj, wrzuć do paczki list przewozowy i skorzystaj z darmowej przesyłki przez www.szybkiezwroty.pl lub wyślij je do nas na koszt własny na adres: Dariusz Goławski / ASTRATEX, ul. Nad Potokiem 62, 57-350 Kudowa Zdrój. Aby ułatwić sobie cały ten proces, polecamy skorzystać z usługi wymiany i zwortu online na stronie https://exchange.astratex.pl.
Jakie są korzyści online wymiany i zwrotu towaru?
To wygodny i szybki sposób na wymianę produktów. Ogromną zaletą usługi jest natychmiastowa rezerwacja nowo wybranego towaru, darmowa dostawa w obu kierunkach za pośrednictwem Paczkomatów, a także to, że całą wartość wymienianego towaru można od razu wykorzystać na wybranie nowych produktów.
Jak wygląda wymiana i zwrot towaru przez Paczkomaty?
Instrukcję, jak krok po kroku postępować w przypadku wymiany lub zwrotu, znajdziesz na naszej stronie w zakładce wymiana i zwrot towaru.

1. Znajdź zamówienie za pomocą adresu e-mail lub zaloguj się do swojego konta użytkownika.
2. Na liście produktów wybierz i zaznacz, które z nich chcesz wymienić lub zwrócić, a w przypadku wymiany, wybierz nowe produkty.
3. W przypadku wymiany, wybierz sposób dostawy nowych produktów.
4. Po wypełnieniu formularza online, otrzymasz wiadomość e-mail i sms z kodem nadania zwrotu za pośrednictwem dowolnego Paczkomatu.
5. Zwracany towar wraz z listem przewozowym dobrze zapakuj. Na paczce nie musisz pisać adresu odbiorcy. Wystarczy, że markerem lub długopisem napiszesz wyraźnie 10-cyfrowy kod zwrotu. Paczkę nadaj w dowolnym Paczkomacie.
6. Koszty dostawy pokryjemy my.
Czy w ramach wymiany i zwrotu mogę przesyłkę nadać pocztą?
Tak, możesz, ale wówczas koszty przesyłki musisz pokryć zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej, dlatego polecamy skorzystać z bezpłatnej wymiany i zwrotu online za pośrednictwem Paczkomatów. Jeśli jednak chcesz zwrócić towar za pośrednictwem poczty, umieść go wraz z dokumentem dostawy w paczce i wyślij go do nas na adres: Dariusz Goławski / ASTRATEX, ul. Nad Potokiem 62, 57-350 Kudowa Zdrój. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania przesyłki do czasu, aż potwierdzimy Ci, że paczka do nas dotarła.
Jak długo będzie trwał proces wymiany?
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby wymiana została zrealizowana jak najszybciej. Twój wniosek rozpatrzymy w terminie do 10 dni roboczych od przyjęcia przez nas paczki ze zwrotm. O przebiegu wymiany będziemy Cię informować drogą mailową.
Produkt w czasie składania zamówienia był objęty promocją, teraz jego cena jest inna. Czy muszę dopłacić różnicę?
W przypadku wymiany na ten sam produkt w innym rozmiarze pozostawiamy cenę taką, za jaką produkt został zakupiony. W przypadku, gdy chcesz wymienić produkt na inny, zapłacisz aktualną cenę podaną na naszej stronie internetowej.
Czy korzystając z usługi wymiany i zwrotu towaru mogę wykorzystać kod zniżkowy?
Niestety nie, kodu zniżkowego nie można wykorzystać w przypadku wymiany i zwrotu towaru. Jeśli chcesz otrzymać zniżkę, możesz towar jedynie zwrócić i złożyć nowe zamówienie, w którym zrealizujesz kod zniżkowy.
Czy można skorzystać z usługi wymiany i zwrotu towaru kilka razy?
Tak, w przypadku jednego zamówienia możesz skorzystać z usługi wymiany i zwrotu towaru kilka razy, jeśli wymieniasz ten sam produkt na inny rozmiar. Nie ponosisz wówczas kosztów przesyłki. Jednak w momencie, gdy zdecydujesz się wymienić produkt na zupełnie inny model z naszej oferty, wówczas takie formy wymiany możesz dokonać tylko raz.
ZWROT TOWARU
Czy można zwrócić zakupiony towar?
Tak, oczywiście, w naszym sklepie masz 30 dni na zwrot towaru bez podania powodu. Tak samo jak w przypadku wymiany towaru, chcąc go zwrócić, polecamy skorzystać z naszej usługi online wymiany i zwrotu towaru, która jest szybka i wygodna. Konkretne zamówienie znajdziesz za pomocą adresu e-mail lub po zalogowaniu się do swojego konta użytkownika. Następnie oznacz produkty, które chcesz zwrócić i włoż je do paczki razem z dokumentem dostawy. Po wypełnieniu formularza zwrotu na naszej stronie poczekaj na wiadomość e-mail i sms z kodem zwrotu do Paczkomatów. Możesz też wysłać towar za pośrednictwem Poczty Polskiej, jednak w tym przypadku koszt wysyłki jest po stronie kupującego.
Czy mogę zwrócić tylko część zamówionych produktów?
Tak, oczywiście. Usługę wymiany i zwrotu online możesz wykorzystać zarówno na całe zamówienie, jak również na poszczególne produkty. Wystarczy wówczas zaznaczyć tylko te, które chcesz zwrócić.
Czy mogę zwrócić produkty bez ponoszenia kosztów wysyłki?
Tak, oczywiście. Jeśli skorzystasz z usługi online wymiany i zwrotu towaru, produkty możesz do nas wysłać bezpłatnie za pośrednictwem Paczkomatów.
Chcę zwrócić towar, ale nie mogę znaleźć listu przewozowego. Co robić?
Dołącz do paczki jakąkolwiek identyfikację zamówienia - kopię dokumentu dostawy, faktury lub po prostu kartkę papieru, na której napiszesz numer zamówienia, z którego pochodzi zwracany produkt. Numer zamówienia znajduje się w wiadomości e-mail, którą wysyłamy do Ciebie po zrealizowaniu zamówienia. Numer ten wykorzystamy do identyfikacji zawartości Twojej przesyłki. Następnie zwrot odbywa się w standardowy sposób.
Jeśli zwrócę towar, kiedy otrzymam swoje pieniądze?
Pieniądze zwrócimy Ci na rachunek bankowy do 10 dni od otrzymania przez nas paczki ze zwrotem.
Co to jest list przewozowy?
List przewozowy, to dokument przypominający paragon, który znajduje się w paczce z zamówieniem.


Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta telefonicznie pod numerem 713 822 963 lub napisz do nas na info@astratex.pl. Pytanie możesz nam również przesłać za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.