POTRZEBUJESZ POMOCY? ZADZWOŃ 713 822 963 HOTLINE: 713 822 963

Brafitting
Do darmowej dostawy brakuje XXX zł (9999,- Kč)
MENU

Najczęściej zadawane pytania

Data: 27.11.2017

Informacje o zakupach

Kody zniżkowe, bony prezentowe

Skarbonka

Wymiana towaru

Zwrot towaru

Informacje o zakupach

Jak sprawdzić, kiedy dokładnie otrzymam paczkę?


Gdy tylko przekażemy paczkę z Twoim zamówieniem przewoźnikowi, prześlemy Ci e-mail informacyjny i wiadomość SMS z numerem nadawczym przesyłki. Możesz też śledzić status przesyłki na stronie internetowej wybranego przewoźnika – gdzie się ona znajduje i kiedy zostanie Ci dostarczona.

Zamówiłem/am u Was towar, ale nie otrzymałem/am żadnych informacji, czy przyjęliście zamówienie. Jak mam postępować?


Po zakończeniu procedury zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający przyjęcie Twojego zamówienia. Jeśli e-mail do Ciebie nie przyszedł albo nie jesteś pewny/a, czy zamówienie przebiegło pomyślnie, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod numerem telefonu 713 822 963, ew. e-mailem na info@astratex.pl.

W zamówieniu zaznaczyłem/am płatność przelewem bankowym, ale nie otrzymałem/am danych do zapłaty. Jak mam postępować?


Dane do zapłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym przyjęcie Twojego zamówienia. Numer rachunku do zapłaty to PL54105015751000009030692371, BIC (SWIFT) INGBPLPW, w tytule przelewu podaj numer zamówienia. Jeśli nie jesteś pewny/a, jakie dane masz podać przy płatności, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta na info@astratex.pl albo pod numerem 713 822 963.

W zamówieniu zaznaczyłem/am sposób płatności kartą płatniczą, ale płatność się nie powiodła. Co mam zrobić?


Do swojej płatności możesz wrócić. Po dokończeniu zamówienia otrzymałeś/aś e-mail potwierdzający przyjęcie Twojego zamówienia. Zawiera on także link, który przekieruje Cię ponownie do bramki płatniczej i umożliwi Ci dokonanie płatności. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz dokonać płatności także po zalogowaniu się, z przeglądu Twoich zamówień.

Odsyłałem/am towar w ramach reklamacji, ale do tej pory nie mam żadnych informacji o jej rozpatrzeniu. Gdzie znajdę dalsze informacje?


Reklamacja jest rozpatrywana do 30 dni od przejęcia przesyłki, o przebiegu reklamacji każdy klient jest informowany e-mailem. Jeśli chcesz poznać stan Twojej reklamacji, zadzwoń pod numer telefonu 713 822 963 albo napisz do nas e-mail na adres info@astratex.pl.

Kody zniżkowe, bony prezentowe

Czym jest kod zniżkowy?


Kod zniżkowy to kilka liter i cyfr, które umożliwią Ci otrzymanie zniżki na zakupy. Kody zniżkowe są udostępniane w ramach akcji reklamowych albo wysyłane e-mailem. Po zatwierdzeniu kodu towar w Twoim koszyku będzie miał cenę obniżoną o konkretną kwotę albo dany procent.

Czym jest bon prezentowy?


Bon prezentowy to talon zniżkowy, który ma drukowaną formę. Kwota, która jest na nim podana, była już wpłacona i zostanie odliczona od Twoich zakupów. Na bonie prezentowym znajdziesz kod zniżkowy, który wprowadzisz w koszyku ze swoimi zakupami. Bon prezentowy jest dobrym prezentem, dzięki któremu jego posiadacz może wybrać sobie towar według własnego uznania.

Gdzie mogę wykorzystać kod zniżkowy i bon prezentowy?


W koszyku zakupowym pod podsumowaniem zamówienia znajdują się pola do wprowadzenia kodu zniżkowego i kodu z bonu prezentowego. Wpisz w nie kody w postaci liter i cyfr, a następnie naciśnij przycisk „Wykorzystaj”. Wysokość Twojej zniżki zostanie wyświetlona pod pozycjami w koszyku. W jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kod zniżkowy i jeden bon prezentowy.

Zapomniałem/am wprowadzić w zamówieniu kod zniżkowy, czy można go jeszcze wykorzystać?


Skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod numerem telefonu 713 822 963, ew. e-mailem na adres info@astratex.pl. Jeśli Twoje zamówienie nie jest jeszcze zapakowane i wysłane, nasze operatorki zatwierdzą Twoją zniżkę. W jednym zamówieniu możesz wykorzystać tylko jeden kod zniżkowy i jeden bon prezentowy.

Skarbonka

Czym jest Skarbonka?


Skarbonka jest programem lojalnościowym, dzięki któremu możesz zyskać 8% zniżki na kolejne zakupy. Ze Skarbonki mogą korzystać jedynie zarejestrowani klienci.

Kiedy w mojej Skarbonce zostaną zapisane pieniądze i do kiedy mogę je wykorzystać?


Pieniądze zostaną zapisane w Twojej Skarbonce po 15 dniach roboczych od opłacenia zamówienia. Kwota w Skarbonce jest ważna przez 6 miesięcy.

W jakiej kwocie moje pieniądze zostaną zapisane w Skarbonce?


W Skarbonce zostanie zapisana kwota o wartości 8% z zakupionego, niezwracanego towaru, tj. z towaru, który rzeczywiście zatrzymasz dla siebie. Przy zwracaniu towaru wykorzystana kwota ze Skarbonki do niej nie powraca.

Jak mogę wykorzystać kwotę ze Skarbonki?


Z pieniędzy, które zostaną zapisane w Twojej Skarbonce możesz opłacać zakupy (albo ich część) wyłącznie na www.astratex.pl. Kwotę ze Skarbonki możesz wykorzystać do zapłacenia za towar, do opłacenia kosztów przesyłki pieniędzy ze Skarbonki nie można użyć. Kwoty ze Skarbonki nie można wypłacić w pieniądzach.

Jak mogę śledzić stan Skarbonki?


Kwotę w Skarbonce możesz śledzić na swoim koncie klienta, które możesz wyświetlić po zalogowaniu. Ze Skarbonki mogą korzystać tylko zarejestrowani klienci.

Opłaciłem/am zakupy i je otrzymałem/am, ale pieniędzy w Skarbonce nie mam. Dlaczego?


W naszym sklepie masz zagwarantowany ustawowy 14-dniowy termin na zwrot towaru bez podania przyczyny. Czekamy więc na informację, które produkty faktycznie zatrzymujesz dla siebie. Po tym terminie, czyli po ok. 15 dniach roboczych od opłacenia Twojego zamówienia, pieniądze zostaną zapisane w Twojej Skarbonce.

Nie udało mi się skorzystać ze Skarbonki. Czy można to zrobić dodatkowo?


Jeśli Twoje zamówienie nie jest jeszcze zapakowane i wysłane, nasze operatorki zatwierdzą Twoją kwotę ze Skarbonki. Skontaktuj się jak najszybciej z naszym centrum obsługi klienta pod numerem telefonu 713 822 963, ew. e-mailem pod adresem info@astratex.pl.

Wymiana towaru

Czy zamówiony towar można wymienić?


Tak, oczywiście. Jeśli towar nie odpowiada Twoim wyobrażeniom i chcesz go wymienić, możesz to zrobić do 14 dni od otrzymania towaru. Zapakuj towar i wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym wyślij go na adres: Waldemar Golawski / ASTRATEX, ul. Nad Potokiem 62, 57-350 Kudowa-Zdrój.

Aby wymienić towar, zalecamy skorzystanie z wymiany online.

Czym jest wymiana online i jak działa?


Wymiana online jest łatwym sposobem wymiany nieodpowiadającego towaru – zaletą wymiany online jest natychmiastowa rezerwacja nowo wybranego towaru. Wymiany online możesz dokonać tutaj.

Po wpisaniu numeru zamówienia i adresu e-mail wyświetli Ci się przegląd towaru z zamówienia. Zaznacz online, który towar zwracasz i wybierz nowy towar.

Twój wniosek o wymianę rozpatrzymy do 5 dni roboczych po otrzymaniu paczki ze zwracanym towarem. O przebiegu wymiany będziemy Cię informowali za pośrednictwem wiadomości e-mail.

Zakupiłem/am towar w promocji, teraz jego cena jest inna. Czy będę musiał/a dopłacić różnicę?


Przy wymianie towaru na inny rozmiar pozostanie cena z pierwotnego zamówienia. Przy wymianie na inny towar zostanie Ci policzona aktualna cena z naszej strony internetowej..

Czy mogę przy wymianie online wykorzystać kod zniżkowy?


Przy wymianie online nie można korzystać z kodu zniżkowego ani ze Skarbonki.

Czy można przeprowadzić wymianę online ponownie?


Wymianę online można utworzyć tylko raz, konkretnie na pierwotne zamówienie. Przy powtórnej wymianie rozpatrzymy Twój wniosek na podstawie wypełnionego formularza reklamacyjnego. Jest on częścią dokumentu dostawy, który otrzymałeś/aś z dostarczonym towarem.

Zwrot towaru

Czy można zwrócić zakupiony towar?


Tak, oczywiście. W naszym sklepie masz zagwarantowany ustawowy 14-dniowy termin zwrotu towaru bez podania przyczyny. Wypełnij formularz reklamacyjny, który jest częścią dokumentu dostawy i wraz ze zwracanym towarem wyślij go do nas na adres: Waldemar Golawski / ASTRATEX, ul. Nad Potokiem 62, 57-350 Kudowa-Zdrój. W formularzu reklamacyjnym podaj numer rachunku, na który mamy Ci zwrócić pieniądze za zwracany towar. Jeśli go nie podasz, skontaktujemy się z Tobą e-mailem z prośbą o jego wysłanie.

Czy mogę zwrócić tylko część zakupionego towaru?


Tak, możesz. Postępuj tak samo jak przy poprzednim pytaniu.

Kiedy dostanę z powrotem swoje pieniądze, jeśli zwracam towar?


Pieniądze zwracamy do 5 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru na nasz adres.