713 822 963
MENU

Najczęściej zadawane pytania

Data: 27.11.2017

Informacje o zakupach

Kody zniżkowe, bony prezentowe

Wymiana towaru

Zwrot towaru

Informacje o zakupach

Jak sprawdzić, kiedy dokładnie otrzymam paczkę?


Gdy tylko przekażemy paczkę z Twoim zamówieniem przewoźnikowi, prześlemy Ci e-mail informacyjny i wiadomość SMS z numerem nadawczym przesyłki. Możesz też śledzić status przesyłki na stronie internetowej wybranego przewoźnika – gdzie się ona znajduje i kiedy zostanie Ci dostarczona.

Zamówiłem/am u Was towar, ale nie otrzymałem/am żadnych informacji, czy przyjęliście zamówienie. Jak mam postępować?


Po zakończeniu procedury zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający przyjęcie Twojego zamówienia. Jeśli e-mail do Ciebie nie przyszedł albo nie jesteś pewny/a, czy zamówienie przebiegło pomyślnie, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod numerem telefonu 713 822 963, ew. e-mailem na info@astratex.pl.

W zamówieniu zaznaczyłem/am sposób płatności kartą płatniczą, ale płatność się nie powiodła. Co mam zrobić?


Do swojej płatności możesz wrócić. Po dokończeniu zamówienia otrzymałeś/aś e-mail potwierdzający przyjęcie Twojego zamówienia. Zawiera on także link, który przekieruje Cię ponownie do bramki płatniczej i umożliwi Ci dokonanie płatności. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz dokonać płatności także po zalogowaniu się, z przeglądu Twoich zamówień.

Odsyłałem/am towar w ramach reklamacji, ale do tej pory nie mam żadnych informacji o jej rozpatrzeniu. Gdzie znajdę dalsze informacje?


Reklamacja jest rozpatrywana do 30 dni od przejęcia przesyłki, o przebiegu reklamacji każdy klient jest informowany e-mailem. Jeśli chcesz poznać stan Twojej reklamacji, zadzwoń pod numer telefonu 713 822 963 albo napisz do nas e-mail na adres info@astratex.pl.

Kody zniżkowe, bony prezentowe

Czym jest kod zniżkowy?


Kod zniżkowy to kilka liter i cyfr, które umożliwią Ci otrzymanie zniżki na zakupy. Kody zniżkowe są udostępniane w ramach akcji reklamowych albo wysyłane e-mailem. Po zatwierdzeniu kodu towar w Twoim koszyku będzie miał cenę obniżoną o konkretną kwotę albo dany procent.

Czym jest bon podarunkowy?


Bon podarunkowy to talon zniżkowy, który ma drukowaną formę. Kwota, która jest na nim podana, była już wpłacona i zostanie odliczona od Twoich zakupów. Na bonie podarunkowym znajdziesz kod zniżkowy, który wprowadzisz w koszyku ze swoimi zakupami. Bon podarunkowy jest dobrym prezentem, dzięki któremu jego posiadacz może wybrać sobie towar według własnego uznania. W jednym zamówieniu można wykorzystać maksymalnie 5 bonów podarunkowych.

Gdzie mogę wykorzystać kod zniżkowy i bon prezentowy?


W koszyku zakupowym pod podsumowaniem zamówienia znajdują się pola do wprowadzenia kodu zniżkowego i kodu z bonu prezentowego. Wpisz w nie kody w postaci liter i cyfr, a następnie naciśnij przycisk „Wykorzystaj”. Wysokość Twojej zniżki zostanie wyświetlona pod pozycjami w koszyku. W jednym zamówieniu można wykorzystać maksymalnie 5 bonów podarunkowych.

Zapomniałem/am wprowadzić w zamówieniu kod zniżkowy, czy można go jeszcze wykorzystać?


Skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod numerem telefonu 713 822 963, ew. e-mailem na adres info@astratex.pl. Jeśli Twoje zamówienie nie jest jeszcze zapakowane i wysłane, nasze operatorki zatwierdzą Twoją zniżkę. W jednym zamówieniu można wykorzystać maksymalnie jeden kod zniżkowy i maksymalnie 5 bonów podarunkowych.

Wymiana towaru

Czy zamówiony towar można wymienić?


Tak, oczywiście. Jeśli towar nie odpowiada Twoim wyobrażeniom i chcesz go wymienić, możesz to zrobić do 30 dni od otrzymania towaru. Towar zakupiony od 1.11.2023 r. do świąt możesz bez obaw zwrócić aż do 31.01.2024. Zapakuj towar i wraz z wypełnionym formularzem wyślij go na adres: Dariuzs Golawski / ASTRATEX, ul. Nad Potokiem 62, 57-350 Kudowa-Zdrój.

Aby wymienić towar, zalecamy skorzystanie z wymiany online.

Czym jest wymiana online i jak działa?


Wymiana online jest łatwym sposobem wymiany nieodpowiadającego towaru – zaletą wymiany online jest nie tylko natychmiastowa rezerwacja nowo wybranego towaru, ale i pokrycie kosztów wysyłki w obu kierunkach, w przypadku przesłania towaru za pośrednictwem Paczkomatu. W celu bezpłatnego zwrotu należy wejść na stronę www.szybkiezwroty.pl i postępować według podanych instrukcji. Wymiany online możesz dokonać tutaj.

Po wpisaniu numeru zamówienia i adresu e-mail wyświetli Ci się przegląd towaru z zamówienia. Zaznacz online, który towar zwracasz i wybierz nowy towar.

Twój wniosek o wymianę rozpatrzymy do 10 dni roboczych po otrzymaniu paczki ze zwracanym towarem. O przebiegu wymiany będziemy Cię informowali za pośrednictwem wiadomości e-mail.

Zakupiłem/am towar w promocji, teraz jego cena jest inna. Czy będę musiał/a dopłacić różnicę?


Przy wymianie towaru na inny rozmiar pozostanie cena z pierwotnego zamówienia. Przy wymianie na inny towar zostanie Ci policzona aktualna cena z naszej strony internetowej..

Czy mogę przy wymianie online wykorzystać kod zniżkowy?


Przy wymianie online nie można korzystać z kodu zniżkowego.

Czy można przeprowadzić wymianę online ponownie?


Wymianę online można utworzyć tylko raz, konkretnie na pierwotne zamówienie. Przy powtórnej wymianie rozpatrzymy Twój wniosek na podstawie wypełnionego formularza reklamacyjnego. Jest on częścią dokumentu dostawy, który otrzymałeś/aś z dostarczonym towarem.

Zwrot towaru

Czy zakupiony towar można zwrócić?


Tak, oczywiście. W naszym sklepie masz 30-dniowy termin zwrotu towaru bez podania przyczyny.Wypełnij formularz zwrotu, który jest częścią listu przewozowego i prześlij go na Dariuzs Golawski / ASTRATEX, ul. Nad Potokiem 62, 57-350 Kudowa-Zdrój. Jeśli zamówienie zostało opłacone kartą płatniczą, pieniądze zostaną zwrócone w ten sam sposób. W pozostałych przypadkach prosimy o wypełnienie numeru rachunku bankowego, na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy. Zwrot nie jest możliwy do wykonania bezpośrednio na rachunki służące do spłat pożyczek, kredytów, oszczędnościowe, itp. Aby otrzymać zwrot pieniędzy prosimy o wypełnienie wyłączeni osobistego rachunku bankowego.


Czy mogę zwrócić tylko część zakupionego towaru?


Tak, możesz. Postępuj tak samo jak przy poprzednim pytaniu.

Kiedy dostanę z powrotem swoje pieniądze, jeśli zwracam towar?


Pieniądze zwracamy do 10 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru na nasz adres.