POTRZEBUJESZ POMOCY? ZADZWOŃ 713 822 963 HOTLINE: 713 822 963

Brafitting
Do darmowej dostawy brakuje XXX zł (9999,- Kč)
MENU

Najczęściej zadawane pytania

Data: 9.8.2017

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez naszych klientów. Dla lepszej orientacji pytania zostały podzielone na kategorie:

Ogólne informacje o zakupach

Czy istnieje możliwość dokonania zwrotu lub wymiany towaru, jeżeli źle leży?

Tak, oczywiście. Jeśli z jakichkolwiek powodów nie jesteś zadowolony/-a z zakupów, możesz w ciągu 14 dni dokonać zwrotu bez podania przyczyny. Wystarczy wysłać towar na adres podany na dokumencie dostawy (ASTRATEX / FROGMAN, Glowna 22, 59-921 Kopaczow).

Prosimy również nie zapominać o wypełnieniu karty reklamacyjnej, która jest częścią dokumentu dostawy. Za jej pośrednictwem możesz nas poinformować, czy chcesz wymienić towar, czy też żądasz zwrotu zapłaconej sumy. Więcej informacji na temat wymiany lub zwrotu można znaleźć tutaj.

Czy możliwe jest oddzielne zakupienie górnej i dolnej części stroju kąpielowego (tylko jednej części), a jeśli tak, to w jaki sposób można to zrobić?

Tak, w przypadku wybranych rodzajów strojów kąpielowych jest to możliwe. Nabycie tylko dolnej części stroju kąpielowego jest możliwe w przypadku wybranych towarów, dla których osobno podano rozmiary dolnej i górnej części (w opisie towaru są dwa okna – można wybrać dwa różne rozmiary).  Włóż cały komplet stroju kąpielowego do koszyka, a przed złożeniem zamówienia (po wprowadzeniu danych kontaktowych) w uwagach wpisz informację, którą część stroju chcesz zamówić – dolną czy górną.

 

Kody rabatowe i Skarbonka

Chciałbym/-abym wykorzystać kod rabatowy. W jaki sposób mogę to zrobić?

Szczegółowe instrukcje dotyczące wprowadzania kodu rabatowego są dostępne tutaj.

W celu zrealizowania zamówienia chciałbym/-abym wykorzystać środki ze Skarbonki. W jaki sposób mogę to zrobić?

Informacje o Skarbonce i instrukcja, jak korzystać ze środków zgromadzonych w Skarbonce, są dostępne tutaj.

Przed odesłaniem zamówienia zapomniałem/-am wpisać kodu rabatowego, czy mogę z niego jeszcze skorzystać?

Prosimy o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 713 822 963 lub przesłanie wiadomości e-mail na adres: info@astratex.pl. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane i wysłane, pracownik Działu Obsługi Klienta uzupełni informację o rabacie.

W jednym zamówieniu można skorzystać z tylko jednego kuponu rabatowego.

Przed odesłaniem zamówienia nie udało mi się skorzystać ze Skarbonki. Czy istnieje jeszcze możliwość skorzystania ze środków zgromadzonych w Skarbonce?

Prosimy o niezwłocznie skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 713 822 963 lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres: info@astratex.pl. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane i wysłane, pracownik Działu Obsługi Klienta użyje środków z Twojej Skarbonki na potrzeby Twojego zamówienia.

Zapłaciłem/-am za zakupy i je odebrałem/-am, ale do Skarbonki nie wypłynęły obiecane środki. Dlaczego?

Ponieważ w naszym sklepie masz możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, czekamy, by upewnić się, które towary klient sobie rzeczywiście pozostawi. Po tym okresie, około 15 dni od zrealizowania zamówienia, środki zostaną przypisane na konto Skarbonki.

 

Zamówienia, płatności, wymiany, reklamacje

Przesłałem/-am zamówienie, ale nie otrzymałem/-am żadnej informacji odnośnie przyjęcia zamówienia i terminu dostawy przesyłki.

Po przesłaniu zamówienia zawsze wysyłamy wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Możliwe, że zamówienie nie zostało poprawnie zakończone, lub wiadomość e-mail trafiła do Twojego folderu Spam.

Jeśli nadal nie jesteś pewny/-a, czy zamówienie zostało poprawnie wysłane, prosimy o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 713 822 963 lub przesłanie wiadomości e-mail na adres info@astratex.pl.

W zamówieniu wybrałem/-am płatność przelewem bankowym, ale dane dotyczące płatności nie dotarły.

Należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto nr PL 54 1050 1575 1000 0090 3069 2371, prowadzone przez ING Bank Śląski. Jako tytuł przelewu prosimy podać numer zamówienia (można go znaleźć w e-mailu potwierdzającym lub w podsumowaniu zamówienia, logując się na naszą stronę internetową). Jeśli nadal nie jesteś pewny/-a, jakich danych użyć przy płatności przelewem, prosimy o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 713 822 963 lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres: info@astratex.pl.

Nie zdążyłem/-am odebrać paczki i została już ona zwrócona nadawcy. Wciąż jestem zainteresowany/-a tym towarem, co mogę teraz zrobić?

Po dotarciu przesyłki do nas, skontaktuje się z Tobą pracownik Działu Obsługi Klienta i możesz omówić z nim kwestię ponownego przesłania paczki.

Wysłałem/-am towar do reklamacji, ale nie otrzymałem/-am jeszcze żadnych informacji o rozpatrzeniu reklamacji.

Staramy się rozpatrywać reklamacje najszybciej jak to tylko możliwe. Jeśli masz wątpliwości, czy wysyłka dotarła do nas bez problemu, prosimy o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 713 822 963 lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres: info@astratex.pl.

Wysłałem/-am towar do wymiany na inny, minęły już ponad 2 tygodnie, a nowa wysyłka jeszcze nie dotarła.

Towar, którym jesteś zainteresowany/-a prawdopodobnie nie jest dostępny w magazynie. Możesz to sprawdzić na naszej stronie internetowej, gdzie widoczne są tylko aktualnie dostępne towary i rozmiary.

Jeśli wymagany towar nie jest dostępny, czekamy na jego dotarcie do magazynu. Trwa to około trzech tygodni. Jak tylko towar jest dostępny, od razu wysyłamy paczkę.

Przed wysłaniem towaru do wymiany, proponujemy sprawdzić, czy dana bielizna w wymaganym rozmiarze i kolorze jest na stanie. W ten sposób nie trzeba będzie czekać na towar.

Jeśli wymaganego towaru nie ma w magazynie, najlepszym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta i omówienie tej kwestii z naszym pracownikiem lub wybranie innego, dostępnego towaru.