POTRZEBUJESZ POMOCY? ZADZWOŃ 713 822 963 HOTLINE: 713 822 963

Brafitting
Do darmowej dostawy brakuje XXX zł (9999,- Kč)
MENU

Co zrobić, jeśli bielizna źle leży?

Data: 27.11.2017

Pomimo starannego zmierzenia swoich wymiarów i skrupulatnego wyboru bielizny czasami może się zdarzyć, że zamówiona bielizna źle leży lub nie odpowiada Ci pod innym względem. Tutaj znajdziesz instrukcję, jak należy postępować w takim przypadku.

Jakie możliwości są dostępne?

1. Bieliznę możemy wymienić na inny rozmiar lub towar.

2. Odeślesz nam towar, a my zwrócimy Ci pieniądze.

 

Jak to zrobić?

Wystarczy wypełnić formularz zwrotu, który jest częścią dokumentu dostawy. Za jego pośrednictwem informujesz nas, który towar zwracasz i czy chcesz wymienić towar, czy też żądasz zwrotu zapłaconej sumy.

W przypadku wymiany rozmiaru podaj nowy rozmiar bielizny. W przypadku wymiany za inny towar podaj nazwę, kolor i rozmiar bielizny.

Jeśli bielizna jest tylko do zwrotu (bez wymiany), na dokumencie dostawy podaj numer konta, na które mamy przesłać zwracane pieniądze.

Przesyłkę z wypełnionym formularzem reklamacyjnym wyślij na adres podany w dolnej części listu przewozowego.

Waldemar Golawski / ASTRATEX
ul. Nad Potokiem 62
57-350 Kudowa Zdrój

 

Co będzie się dalej działo?

Dostarczenie Twojej przesyłki do nas może potrwać nawet kilka dni. Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie zajmiemy się Twoim zwrotem.

Jeśli towar, na który zwracana bielizna ma zostać wymieniona, mamy w magazynie, nową paczkę wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych.

Jednak może się zdarzyć, że nie będziemy mieli wymaganej bielizny na stanie. W takim przypadku musimy poczekać na dostawę towaru do magazynu (w przypadku bielizny ze stałej oferty) – towar powinien dotrzeć do magazynu w ciągu 3 tygodni. Jeżeli przesyłka z wymianą produktu nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych i nie chcesz już dłużej czekać aż zasoby magazynowe zostaną uzupełnione, prosimy o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem 713 822 963 lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na info@astratex.pl i uzgodnienie dalszego przebiegu wymiany.

Jak wygląda kwestia płatności w przypadku wymiany lub zwrotu bielizny?

Decydując się na wymianę musisz pokryć koszty dostawy jedynie do firmy Astratex, natomiast My pokryjemy koszty odesłania paczki z wymianą do Ciebie.

Jeśli chcesz wymienić towar, w grę wchodzą następujące opcje:

Jeżeli decydujesz się na wymianę towaru w obrębie tego samego modelu - nie ponosisz dodatkowych kosztów pomimo zmiany ceny w e-sklepie.

Cena nowego towaru jest wyższa niż zwróconego asorymentu – w momencie otrzymania paczki z bielizną płacisz tylko różnicę między ceną nowego i zwracanego towaru.

Cena nowego towaru jest niższa niż zwróconego asortymentu – różnica w kwocie zostanie zwrócona na podany przez Ciebie numer konta.

 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zakupów na Astratex.pl, zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami lub skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, pisząc na adres info@astratex.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 713 822 963.