POTRZEBUJESZ POMOCY? ZADZWOŃ 713 822 963 HOTLINE: 713 822 963

Brafitting
Do darmowej dostawy brakuje XXX zł (9999,- Kč)
MENU

Data: 18.5.2016

Gwarancja i reklamacje

Okres gwarancji liczony jest od daty otrzymania towaru przez konsumenta. Na towary  udzielana jest 24-miesięczna gwarancja, podobnie jak w tradycyjnym sklepie. Sprzedawca odpowiada za wady towaru, które ma on przy odbiorze przez kupującego lub, które pojawią się w okresie gwarancyjnym. Nie dotyczy to wad spowodowanych w wyniku niedbałego lub niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia mechanicznego. Przy praniu i czyszczeniu bielizny przestrzegaj określonych przez producenta instrukcji w postaci symboli na metkach.

Reklamację można złożyć drogą pocztową. Koszt odesłania towaru do sklepu pokrywa kupujący, natomiast koszt przesłania go z powrotem do klienta pokrywa sklep. Prosimy o odpowiednie zapakowanie towaru, żeby w trakcie transportu nie doszło do dodatkowego uszkodzenia towaru. Zawsze należy załączyć opis wady i wypełnioną kartę reklamacyjną (dolna część dokumentu dostawy) i kontakt do siebie. Wszelkie reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, a o ich przebiegu powiadamiamy klienta.

Szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu/wymiany towaru są dostępne tutaj.