713 822 963
MENU


Data: 18.5.2016

Reklamacje

Reklamację z tytułu wady możesz złożyć poprzez zgłoszenie reklamacyjne. Nie może zabraknąć w nim Twoich danych, opisu wady lub sposobu, w jaki się ona objawia, oraz informacji o tym, w jaki sposób chcesz, abyśmy usunęli wadę. Do zgłoszenia reklamacyjnego dołącz dokument dostawy lub numer zamówienia.


Reklamowany towar dobrze zapakuj, tak aby nie uległ dalszemu uszkodzeniu w transporcie i wyślij go wraz ze zgłoszeniem reklamacji na adres Dariusz Golawski / Astratex, ul. Nad Potokiem 62, 57-350 Kudowa Zdrój. Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki, abyśmy mogli zwrócić Ci koszty wysyłki reklamowanego towaru.

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest okres gwarancji Waszych produktów?
Na cały asortyment udzielamy 24-miesięcznej gwarancji, która zaczyna się od momentu odebrania paczki. Jako sklep odpowiadamy za wszelkie wady towaru w momencie odbioru przesyłki lub te, które pojawią się w czasie trwania okresu gwarancyjnego. Gwarancja nie obejmuje wad, które wynikają z nieodpowiedniego i nieostrożnego obchodzenia się z towarem oraz uszkodzeń mechanicznych. Podczas prania i czyszczenia bielizny należy przestrzegać symboli znajdujących się na metce.
Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamowany towar możesz nam bezpłatnie przesłać za pośrednictwem Paczkomatów. Wystarczy wypełnić formularz na stronie szybkiezwroty.pl, gdzie po wypełnieniu podstawowych danych odnośnie zamówienia, zostanie wygenerowany kod nadania paczki. Reklamowany produkt należy dobrze zapakować, aby podczas transportu nie doszło do jego uszkodzenia. Do paczki włóż także list przewozowy, lub inny dokument zawierający numer zamówienia, z krótkim opisem wady produktu. O przebiegu Twojej reklamacji będziemy Cię informować, a jeśli reklamowany produkt zostanie wymieniony na inny, wyślemy Ci go bez dodatkowych kosztów.
Jak mogę sprawdzić, na jakim etapie znajduje się moja reklamacja?
Twoją reklamację rozpatrzymy do 30 dni od momentu odbioru przesyłki, a o jej przebiegu poinformujemy Cię mailowo. Jeśli chcesz wiedzieć, jaki jest status Twojej reklamacji lub chcesz się dowiedzieć, czy przesyłka do nas dotarła, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta telefonicznie pod numerem 713 822 963 lub napisz do nas na info@astratex.pl.
Mój produkt ma wadę, ale został już wyprany. Czy mogę go jeszcze reklamować?
Tak, możesz. Reklamacja dotyczy wszystkich wad, które zauważysz w trakcie 24-miesięcznego okresu gwarancyjnego.