Data:13.6.2024
Wszystko o zakupach
Wymiana i zwrot towarów
Wymiana i zwrot gratis
Nie odpowiada Ci któryś z produktów? Nie szkodzi. Możesz go łatwo wymienić albo zwrócić. Online, za darmo i w jedną chwilę.
Wymiana i zwrot
Mnóstwo czasu, aby zdecydować
Możesz wymienić lub zwrócić towar w ciągu 30 dni od jego otrzymania.
Darmowa dostawa w obie strony
Zwrot przez Paczkomaty opłacimy my. Towar w ramach wymiany dostarczymy Ci za darmo.
Pieniądze od razu dostępne na kolejny zakup
Cena nowo wybranego produktu zostanie automatycznie odliczona od wartości tego, który zwracasz.
Natychmiastowa rezerwacja
Nowo wybrane produkty niezwłocznie dla Ciebie zarezerwujemy, aby się nie wyprzedały.
Najczęściej zadawane pytania
Czy zakupiony towar mogę wymienić?
Tak, oczywiście. Jeśli jakiś produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz go wymienić, możesz to zrobić w ciągu 30 dni od momentu odebrania przesyłki. Zwracane produkty dobrze zapakuj, wrzuć do paczki list przewozowy i skorzystaj z darmowej przesyłki przez www.szybkiezwroty.pl lub wyślij je do nas na koszt własny na adres: FANLOGIC SP / ASTRATEX, WROCŁAWSKA nr 26E, 58–309 WAŁBRZYCH. Aby ułatwić sobie cały ten proces, polecamy skorzystać z usługi wymiany i zwortu online na stronie https://exchange.astratex.pl.
Jakie są korzyści online wymiany i zwrotu towaru?
To wygodny i szybki sposób na wymianę produktów. Ogromną zaletą usługi jest natychmiastowa rezerwacja nowo wybranego towaru, darmowa dostawa w obu kierunkach za pośrednictwem Paczkomatów, a także to, że całą wartość wymienianego towaru można od razu wykorzystać na wybranie nowych produktów.
Jak wygląda wymiana i zwrot towaru przez Paczkomaty?
Instrukcję, jak krok po kroku postępować w przypadku wymiany lub zwrotu, znajdziesz na naszej stronie w zakładce wymiana i zwrot towaru.
- Znajdź zamówienie za pomocą adresu e-mail lub zaloguj się do swojego konta użytkownika.
- Na liście produktów wybierz i zaznacz, które z nich chcesz wymienić lub zwrócić, a w przypadku wymiany, wybierz nowe produkty.
- W przypadku wymiany, wybierz sposób dostawy nowych produktów.
- Po wypełnieniu formularza online, otrzymasz wiadomość e-mail i sms z kodem nadania zwrotu za pośrednictwem dowolnego Paczkomatu.
- Zwracany towar wraz z listem przewozowym dobrze zapakuj. Na paczce nie musisz pisać adresu odbiorcy. Wystarczy, że markerem lub długopisem napiszesz wyraźnie 10-cyfrowy kod zwrotu. Paczkę nadaj w dowolnym Paczkomacie.
- Koszty dostawy pokryjemy my.
Czy w ramach wymiany i zwrotu mogę przesyłkę nadać pocztą?
Tak, możesz, ale wówczas koszty przesyłki musisz pokryć zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej, dlatego polecamy skorzystać z bezpłatnej wymiany i zwrotu online za pośrednictwem Paczkomatów. Jeśli jednak chcesz zwrócić towar za pośrednictwem poczty, umieść go wraz z dokumentem dostawy w paczce i wyślij go do nas na adres: FANLOGIC SP / ASTRATEX, WROCŁAWSKA nr 26E, 58–309 WAŁBRZYCH. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania przesyłki do czasu, aż potwierdzimy Ci, że paczka do nas dotarła.
Jak długo będzie trwał proces wymiany?
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby wymiana została zrealizowana jak najszybciej. Twój wniosek rozpatrzymy w terminie do 10 dni roboczych od przyjęcia przez nas paczki ze zwrotm. O przebiegu wymiany będziemy Cię informować drogą mailową.
Produkt w czasie składania zamówienia był objęty promocją, teraz jego cena jest inna. Czy muszę dopłacić różnicę?
W przypadku wymiany na ten sam produkt w innym rozmiarze pozostawiamy cenę taką, za jaką produkt został zakupiony. W przypadku, gdy chcesz wymienić produkt na inny, zapłacisz aktualną cenę podaną na naszej stronie internetowej.
Czy korzystając z usługi wymiany i zwrotu towaru mogę wykorzystać kod zniżkowy?
Niestety nie, kodu zniżkowego nie można wykorzystać w przypadku wymiany i zwrotu towaru. Jeśli chcesz otrzymać zniżkę, możesz towar jedynie zwrócić i złożyć nowe zamówienie, w którym zrealizujesz kod zniżkowy.
Czy można skorzystać z usługi wymiany i zwrotu towaru kilka razy?
Tak, w przypadku jednego zamówienia możesz skorzystać z usługi wymiany i zwrotu towaru kilka razy, jeśli wymieniasz ten sam produkt na inny rozmiar. Nie ponosisz wówczas kosztów przesyłki. Jednak w momencie, gdy zdecydujesz się wymienić produkt na zupełnie inny model z naszej oferty, wówczas takie formy wymiany możesz dokonać tylko raz.
Czy można zwrócić zakupiony towar?
Tak, oczywiście, w naszym sklepie masz 30 dni na zwrot towaru bez podania powodu. Tak samo jak w przypadku wymiany towaru, chcąc go zwrócić, polecamy skorzystać z naszej usługi online wymiany i zwrotu towaru, która jest szybka i wygodna. Konkretne zamówienie znajdziesz za pomocą adresu e-mail lub po zalogowaniu się do swojego konta użytkownika. Następnie oznacz produkty, które chcesz zwrócić i włoż je do paczki razem z dokumentem dostawy. Po wypełnieniu formularza zwrotu na naszej stronie poczekaj na wiadomość e-mail i sms z kodem zwrotu do Paczkomatów. Możesz też wysłać towar za pośrednictwem Poczty Polskiej, jednak w tym przypadku koszt wysyłki jest po stronie kupującego.
Czy mogę zwrócić tylko część zamówionych produktów?
Tak, oczywiście. Usługę wymiany i zwrotu online możesz wykorzystać zarówno na całe zamówienie, jak również na poszczególne produkty. Wystarczy wówczas zaznaczyć tylko te, które chcesz zwrócić.
Czy mogę zwrócić produkty bez ponoszenia kosztów wysyłki?
Tak, oczywiście. Jeśli skorzystasz z usługi online wymiany i zwrotu towaru, produkty możesz do nas wysłać bezpłatnie za pośrednictwem Paczkomatów.
Chcę zwrócić towar, ale nie mogę znaleźć listu przewozowego. Co robić?
Dołącz do paczki jakąkolwiek identyfikację zamówienia - kopię dokumentu dostawy, faktury lub po prostu kartkę papieru, na której napiszesz numer zamówienia, z którego pochodzi zwracany produkt. Numer zamówienia znajduje się w wiadomości e-mail, którą wysyłamy do Ciebie po zrealizowaniu zamówienia. Numer ten wykorzystamy do identyfikacji zawartości Twojej przesyłki. Następnie zwrot odbywa się w standardowy sposób.
Jeśli zwrócę towar, kiedy otrzymam swoje pieniądze?
Pieniądze zwrócimy Ci na rachunek bankowy do 10 dni od otrzymania przez nas paczki ze zwrotem.
Co to jest list przewozowy?
List przewozowy, to dokument przypominający paragon, który znajduje się w paczce z zamówieniem.