713 822 963 (8.00 - 17.00) 713 822 963 (8.00 - 17.00)

713 822 963 (8.00 - 17.00) POTRZEBUJESZ POMOCY? 713 822 963 (8.00 - 17.00) (8.00 - 17.00)

Brafitting
0
Do darmowej dostawy brakuje XXX zł (9999,- Kč)

Data: 16.3.2020

NASZ E-SHOP DZIAŁA BEZ WIĘKSZYCH ZMIAN

  • przedłużamy okres
    wymiany i zwrotu do 45 dni

  • bezpieczne
    zamawianie z domu

  • dostarczamy aż do
    Waszych drzwi

  • prosta wymiana online
    z bezpłatną wysyłką od nas

Chroń siebie i innych! Zapłać online lub zbliżeniowo kartą kredytową

Wybierz płatność online z góry lub zapłać kartą zbliżeniowo.
W ten sposób ograniczysz kontakt z innymi osobami.

JAK PRZYJEMNIE i WYGODNIE SPĘDZIĆ CZAS?

AKTUALNE OPCJE DOSTAWY

DPD kurier

Transport i doręczenia w Polsce odbywają się na dotychczasowych zasadach.



Od najbliższej soboty, tj. 21 marca 2020 r. serwis "Doręczenie w sobotę" do odwołania zostaje zawieszony.



Od najbliższej soboty, tj. 21 marca 2020 r. recepcje oddziałowe, do odwołania będą zamknięte w soboty.



Od najbliższego poniedziałku, tj. 23 marca 2020 r. do odwołania, recepcje w oddziałach będą czynne w godz. 10.00-18.00.

InPost kurier + Paczkomaty 24/7

W chwili obecnej koronawirus nie ma wpływu na dostarczanie przesyłek – docierają one do Was bez opóźnień.



Informujemy, że uruchomiliśmy odbiór paczek od kuriera przy pomocy kodu odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu na terminalu. Unikalny kod wysyłamy w wiadomości SMS na podany numer telefonu i/lub w wiadomości email.



Przypominamy o zwróceniu szczególnej uwagi na poprawność podawanego w zamówieniu numeru telefonu.



Zalecamy korzystanie z płatności bezgotówkowych BLIK, karty kredytowej lub PayByLink (jeżeli jest taka możliwość) przy przesyłkach pobraniowych.



W czasie spodziewanego wzrostu zachorowań, zalecamy robienie zakupów przez Internet i korzystanie z Paczkomatów InPost – również w sytuacji, w której sprzedawca oferuje możliwość dostawy zarówno przez naszego kuriera, jak i do Paczkomatu. W ten sposób ograniczamy kontakt pomiędzy kurierem a odbiorcą. Jest to ważne z uwagi na fakt, że jak informuje WHO, wirus przenosi się najczęściej droga kropelkową.

WASZE NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Jestem w kwarantannie, a zamówienie ma mi dostarczyć kurier DPD lub inPost. Co mam robić?
Przesyłkę, która została doręczona do wybranego punktu odbioru, może za Ciebie odebrać ktokolwiek (musi znać kod, który wcześniej przyszedł na Twój e-mail lub jako wiadomość SMS). Kurier może również przekazać paczkę upoważnionej przez Ciebie osobie - na przykład sąsiadowi, z którym to uzgodnisz.
Chciałem/-am zapłacić przy odbiorze, czy nadal jest to możliwe?
Tak, jednak ze względu na ograniczenie kontaktu z innymi osobami, bezpieczniej jest wybrać płatność bezgotówkową (kartą, Przelewy24, Pay-By-Link).
Chciałem zapłacić za zamówienie w punkcie sprzedaży lub w Paczkomacie 24/7, czy nadal jest to możliwe?
Tak, jest to możliwe. W przypadku płatności w PickUp Point zdecyduj się na wybranie płatności bezgotówkowej

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 713 822 963, lub pisząc na adres e-mail: info@astratex.pl.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Newsletter

Czy chcesz być informowany o nowościach?Czy chcesz być informowany o nowościach?

Edycja, zrezygnuj